Operation städning

Idag fick jag för mej att vi skulle storstäda, blev köket och badrummet, resten tar vi imorrn. Passade på att frosta av frysen, nu när det är minusgrader ute, så man kunde ställa ut maten på balkongen så länge, så kyl och frys har vi tagit, spisen, torkat ur alla skåp, bytt gardiner i köket, bara dammsugning och svabba golvena där imorrn.

Båda toaletterna är tagna och hela badrummet, skönt att ha storstädat nu, så slipper man göra det precis innan Erica fyller år, då räcker det ju med en vanlig städning bara.

Sen bestämde vi oss för att ta resten imorrn och spendera lite tid med barnen oxå.

Snart ner och panta alla dessa pantflaskor vi har och handla lite mat, kött o pomme idag kanske? Henka va sugen på det. Har inte ätit nån potatis sen i julas typ hehe.

Vad har ni hittat på idag då?

Kommentarer
Postat av: Linda o william

Hej hopp! Skönt med en storstädning, det får vänta här tills jag flyttar ur om 1.5v ungefär:) Idag har jag jobbat och sen åkte vi till några vi känner så William fick leka med sin kompis! William sover nu och jag fryser i soffan och ska göra en smoothie nu och kika på Tv och kika internet hela kvällen då Ronny är i England:p Passa på:p Ha en bra helg! Kram!

2009-01-16 @ 19:23:43
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0