Lördag

Idag gick vi ut på en promenad i solen, erica gick och plocka lite pinnar och stenar. Stannade vid en slags bom och lekte affär oxå, nåt hon verkligen älskar, men hon är dyr, jag brukar köpa varm choklad eller korv med bröd av henne och det kostar alltid 59kr hihi knasunge. Sen stannade vi till vid fotbollsplanen och spelde boll, va kul man kan ha med en liten fotboll =), blir mer sånt sen när våren kommer, snart kan ju Loke vara med och sparka lite oxå.

Efter det lämnade vi Erica hos pappa, de bestämde igår ihop att hon skulle sova det, hon har tjatat om det sen i måndags, så hon vart ju jätteglad att det var lördag idag.



Idag har hon vart på toppenhumör, hon lyssnade på vad jag sa åt henne, gud så skönt det är att inte behöva tjafsa med henne, om det ändå kunde vara så varje dag. Hoppas denna trots försvinner snart =/

Igår kväll fick hon ett raseriutbrott =( Hon skulle följa med henka till affärn, men höll på att krångla när hon fått på sig termobyxorna, så de skulle av och på ett antal gånger, tillslut tröttnade henka och gick själv, vilket gjorde att Erica blev superarg och skrek och tjöt som en galning. Själv satt jag och gav Loke välling så jag kunde ju inte ta henne, hon måste ju lära sig att hon inte alltid kan komma i första hand, men jag pratade med henne och försökte lugna ner henne. La Loke i sängen sen efter välling, och hämtade erica i soffan och gick och la oss i vår säng för att få henne och lugna ner sig.

Låg och höll om henne i sängen och pratade med henne, bl.a om hennes kalas och om vad hon önskar sig i present, det blir inte billigt för oss ;p trummor och gitarr ville hon ha, och en monstertruck som hon kan sitta i och köra hehe.
Nåt hon ville ha som jag själv inte hade en tanka på att köpa innan förän hon sa det är nagellack =) Hon tycker det är så himla kul när jessica målar hennes naglar, hon ser så stolt ut efteråt. Ja hon lär ju inte få hålla på med det själv, men tror hon skulle bli jätteglad om hon fick det, så jag får nog köpa ett rosa till henne.

Nu sover Loke och henka drog till lokalen. Frågade om vi fick följa med, men det lär så himla besvärat, så då sket jag i det. Sitter här och njuter av tystnaden istället.

Fortsättningen av städningen blev inte idag, utan vi tar den imorrn innan vi hämtar stumpan.




Lite gamla bilder =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså jag som inte fattar ;) vart åker man när man åker till lokalen? Vad gör man där?

2009-01-17 @ 16:11:42
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aaahaa.. Då är jag med! ;)

Trist att du inte "fick" hänga på..

2009-01-17 @ 17:07:13
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0