Loke har blivit 7 månader

Glömde ju att skriva att Loke blev 7mån igår =) min lilla kille är inte så liten länge till, bara 5mån tills han fyller år ju..Och bara 5 dar tills Erica fyller 3år, man kan ju undra vart tiden har tagit vägen egentligen.


Loke passar ju bra i ericas pannband =)



Fick smaka en majskrok igår för första gången, han verkligen älskade dom


Goding



Min lilla underbara tjej


Loke och jag sov länge idag, till 11,30 hehe, henka lämnade erica på dagis, rättvist tycker jag, eftersom jag fick gå upp inatt och ge Loke välling..

Har fått en avi från posten att hämta ut + att erica present som jag vann på tradera kom idag =) Det är ett hello kitty halsband, supersöt, men vet inte om hon ska få den på lördag så hon kan ha den på kalaset eller om jag ska vänta tills på måndag då hon fyller år?  Vad tycker ni?

Efter dagis sen kommer Sanna och freja hit och tar en fika, måste plocka undan lite här hemma, igen, tycker inte man gör nåt annat ju, men sånt man får räkna med när man har barn.

Men kan pengarna komma snart så man kan betala alla räkningar, måste sätta mej och räkna hur mycket de går på.
Hur mycket brukar ni ha i räkningar med hyran inräknat? Vi hamnar oftast på runt 10,000kr, och då ligger hyran på nästan 6500kr, sjukt mycket pengar som man kunde ha mycket roligare för..

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, ja fy sjutton vad pengar man lägger på räkningar! Jag bor själv (inga barn) och brukar en bra månad ha räkningar på 10000, när de dyra räkningarna kommer (el, bilförsäkring, bilskatt) ligger det på runt 14-15000...inget skoj!

2009-01-27 @ 15:52:21
Postat av: feztis

Jadu det kan man undra, allt började med att hon blev kär i min sambo och ville typ att dom skulle vara tillsammans, när han sa att han inte ville ha henne så blev hon helt galen började anmäla oss för allt möjligt och hota oss med det ena efter det andra sen nu har hon dragit in sin bror och pappa i det hela. Hon är sjukligt svartsjuk eller nåt för det var ändå snart 4år sen allt började! Och till råga på allt har dom även hotat våra barn nu! Säger att hennes bror och pappa ska komma och spöa skiten ur både oss och våra "missbildade" barn!

Polisen gör ju tyvärr inte så mycket så jag undrar hur långt det måste gå innan dom gör nåt..

2009-01-27 @ 15:57:26
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: Lina

Vi brukar hamna på 8000, men nu under januari då alla försäkringa kommer ås e vi lungt uppe i 10000-11000 helt sjukt mycke som går åt, detta som man skulle kunna ha så mycket roligare för!

2009-01-27 @ 17:42:54
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det torreksem Loke har på kinderna? Bianca har likadant på både armar, rumpa och rygg och vi hittar inget som funkar bra att smörja med. Tänkte om du använde något bra till Loke? Hon kan även få på kinderna ibland. Blir galen på det. Kram

2009-01-27 @ 21:08:37
Postat av: nikita

Hej, såg att du tävlat hos mig förut, tänkte bara tala om att ja har två nya tävlingar i bloggen nu

Elodie Details

och

ljuvating



Var gärna med och tävla =)

2009-01-27 @ 21:53:55
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Malin

Shit! hur kan ni (som skrivit här) ha så lite utgifter som 10000 och 8000?? när ni dessutom är flera i hushållet? hur bor ni? vad äter ni? har ni ingen bil/bilar? hur tar du/ni er till jobbet? tycker själv jag har väldigt lite räkningar och skulle tycka jag har väldigt lite utgifter om jag kommer under 10000... hur lyckas ni???

2009-01-28 @ 12:02:06
Postat av: helen

våra räkningar är alltid på mins elvatusen och oftast högre än så..ändå har vi inga lån eller skulder. men dagisavgift på tusen:-, hyra 6400:-, benisnen är alltid över tusen, sen alla försäkringar, bredband, telefon och mobil samt el, har jag glömt nån? skulle vilja ha så låga räkningar som ni, vill ni byta?!kram

2009-01-28 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0