Kusinbarn

Just ja, det har jag ju glömt att berätta.

Jag fick ett kusinbarn igår kväll, en liten Saga, min kusin Sara som fick en liten dotter, stort grattis =)

Tur att vi inte fick en tjej då, då hade vi haft 2 Saga i släkten hehe, vi fick ju en underbar liten Loke istället. Så nu har barnen en till syssling.

Hon hade gått över tiden med 10-12 dar, kommer inte riktigt ihåg, så var hon inne för en kontroll igår och då upptäckte dom att bebben låg i säte, så du blev det ett snitt. Men de mår bra och så, så det är ju skönt. Undra om man får se henne nån gång, har ingen vidare kontakt med min kusin, eller inga kusiner över huvud taget.

Mina föräldrar umgås inte direkt med sina syskon, så det är väl därför man inte har nån kontakt direkt,umgicks ju mer när man va mindre och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0