Kina mat hos svärmor

Igår åkte vi till svärmor för att ta en fika, sen var henka tvungen och köra lite lastbil och hämta grejer i linköping, så vi var kvar hemma hos hans mor under tiden. De var inte tillbaka förän efter kl.20 och de drog vid 17-tiden, mindre kul. Men iallafall vi vart bjudna på käka där sen, kinamat, så himla gott och sen friterad banan och glass till efterrätt *mumsigt*

Vi blir bjudna på mat idag oxå hehe, fast hos pappa då, får kalops idag, I Love it!
Annars blir det lungt ikväll, lite familjemys framför tv:n med lite läsk och popcorn ikväll.

Kommentarer
Postat av: Linda o william

Det är en krånglig flytt:p Vi ska som byta lägenhet med en tant.. så först fick jag flytta ur min lägenhet till den jag bor i just nu, så att tanten kan flytta in i min gamla lägenhet så att hennes blir tom så de kan börja totalrenovera den :) lite cirkus här i huset men allt blir nog bra till slut:)

2009-01-24 @ 15:19:26
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: feztis

Vad lyxit att slippa laga mat 2 dagar i rad ;)

2009-01-24 @ 16:46:34
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0