Dags att fixa lite kanske...

Ännu en ny dag, och onsdag redan, gud vad fort veckorna går tycker jag. Mindre än 2 veckor kvar tills erica fyller år. Vi va på Toys r´us igår och köpte 2 presenter till henne, men säger inte vad, ni får vänta tills hon fyller år =)
Men fanns så mycket man vill köpa till henne, men vet ju ändå att hon kommer få så mycket av de andra. Har ju vart så iallafall de två gångerna tidigare.

Måste snart ta tag i barnens rum och fixa lite, ska flytta och ta bort lite wallies på väggarna, byta plats på lite tavlor och så och sen få upp ericas griffeltavla på väggen, hitta nån bra plats, måste köpa lite hyllor snart oxå, får se om vi har råd denna månad, måste ju spara till min kryssning oxå =) Får ju inte glömmas bort ;P

I eftermiddag kommer Jessica hit och hälsar på, blir nog erica glad, hon skulle nämligen ha kommit igår, men annat dök upp, och erica blev lite besviken.

Mejlat till tjejen som har hand om sexpartyn oxå, de skulle höra av sig under veckan, så får vi se vem som kahon den tiden jag vill, hoppas nästan på Lena, hon var ju kanon rolig =)
Hon kände igen mej oxå, hälsade mej välkommen tbx hehe =)

Så hojta till om ni vill komma på sexparty den 28 mars här!



Helen: länken till din blogg funkade inte, så jag hittar inte din blogg =(

Kommentarer
Postat av: HELEN

-JAG KOMMER!!!!!!=D





Näe metrobloggen har varit nere, prova igen.



KRAM

2009-01-21 @ 13:54:21
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkisbeutiful
Postat av: Lovisa

Är det kul med sexpartyn?

2009-01-21 @ 14:09:02
Postat av: Lina

JAAAAA VILL KOOOOOMMA =) För en gångs skull kan jag det datumet me =) kram / Lina

2009-01-21 @ 16:18:00
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: thess

Jag kommer gärna, måste bara kolla så jag ej jobbar först kramkram.

2009-01-21 @ 19:40:28
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: thess

förresten hur gjorde du så det står tack så mkt där man trycker när man ska lämna en kommentar????

2009-01-21 @ 19:42:31
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0