Tisdag

Dags för dagis för stumpan igen. Henka lämnade, men han lät småsur för att ja ville sova vidare, ja lämnade henne ons+tors förra veckan så han fick sova, men han har ju fått lämna massa gånger förut och inte får sovit. Ska ja dra upp att jag har tagit alla nätter med barnen då? men orka liksom så jag sket i det.

Men iallafall, de flaggar för gumman på dagis eftersom hon fyllde år igår, de firar henne idag, hon är ju ledig på måndagar. Och så har de satt upp lapp med bild på att hon fyller år och hur mycket, roligt tycker jag, för då ser ju även föräldrarna vem som fyller år och så, man hänge rju med lite bättre då.

Viktväktarna går bra *peppar peppar* fick 2points över igår, känner mej mer motiverad just nu, vill ju gärna gå ner några kg tills vi drar på vår tjejkryssning i maj, så man känner sig lite finare =) Blir att ta en promenad sen efter dagis, måste även till kisoken och hämta ut mitt paket från H&M, lite mer presenter till erica och lite kläder till mej =D

Kommentarer
Postat av: feztis

Hej!

Tack för tipset, har i alla fall fått i mig en isglass och lite cola, har inte vågat mig på nåt mer. Usch

2009-02-03 @ 14:44:29
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0