Snöiga Onsdagen

Snöar idag igen =)Mysigt med snö, önskar nästan man bodde högre upp i landet så man har snö oftare.

Igår efter dagis kom barnens gammelfarmor hit och hälsade på och hade med sig en present till Erica. Hon var sjuk när erica fyllde år, så hon kom idag istället. Fick en fin mörkblå plyschklänning från Rosa elefanten, blir bra och ha på sig nästa helg, när vi ska til deras farfar som fyller år nästa vecka.

Idag vet ja inte vad jag ska hitta på, hoppas att Lokes skor kommer idag, blir väl att plocka lite hemma, byta sängkläder och så, och diska *suck* var roligare att diska när man va gravid. Då diskade jag nog 2-3 gånger om dan, nu kankse det blir max 2 ggr om dan men oftast bara 1 gång. Har alltid tyckt om att diska men inte just nu.

Kommentarer
Postat av: helen

Allt är ju typ roligt när man är gravid, man går ju på flyffmoln då och altl känns magiskt, även ett diskberg;P

jag kommer ta bort min blogg igen, bara så du vet och inte blir chockad. jag lär mig aldrig att hantera bloggen på ett normalt sätt, jag blir alltid beroende och sen mår jag dåligt över att jag tillbringar för mkt tid vid datorn istället för att göra viktigare saker.kramar

2009-02-11 @ 10:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0