Skojig grej

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om ditt namn börjar på samma bokstav som personen du kopierade detta från så får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!



1. Vad heter du? Tessan
2. Ett ord på fyra bokstäver: Tror
3. Flicknamn: Tuva
4. Pojknamn: Tim
5. Yrke: Tandläkare
6. Färg: Tjusig rosa
7. Klädesplagg: Tofflor
8. Mat: Turkpannkaka (pizza :p)
9. Sak i badrummet: Tandborste
10. Plats/stad: Tannerfors
11. En orsak att vara sen: tider
12. Något man skriker: Titta!
13. Film: Terminator
14. Något man dricker: Té
15. Band: Takida
16. Djur: Tusenfoting
17. Gatunamn: Timmermansgatan
18. Bil: Toyota
19. Sång: Tell Laura I Love her
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Tennis

Jag utmanar den som vill!

Kommentarer
Postat av: thess

Jaa det låter bra, Vad sägs om att jag hämtar kläderna på måndag,vid 9,30 eller senare under dagen? imorgon jobbar jag.

Kramis

2009-02-21 @ 10:52:37
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var ligger Tannerfors?

2009-02-22 @ 00:23:38
Postat av: Nicka

Jag antar utmaningen. Väntar på att min lilla ska vakna för första nattamningen, så jag kan lägga mig. Har tråkigt och detta blir perfekt sysselsättning : )

2009-02-23 @ 23:25:43
URL: http://virrpannatrollstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0