Plugga?

Jag är sugen på att börja plugga igen =D visst är ja knäpp hehe
Men det borde ju gå, Henka är ju bara iväg på sitt i 2tim/vecka, annars ska han bara söka jobb och sånt och det gör han ju ändå hemma, kan ju bli lite krångel sen kanske om han får jobb när jag har praktik, men då kankse morfar o lotta kan ställa upp och ha Loke om dagarna, sånt ordnar sig nog, eller Jessica kanske kan ställa upp oxå, om hon inte jobbar just den dan då..
Vår ekonomi blir ju bättre, eller aa lite bättre iallfall, några tusenlappar mer och det är ju inte helt fel.
Har två ämnen kvar att läsa + att jag måste läsa om två ämnen som jag har IG i, sen är man färdig uska =D

Fan jag ska nog ta och skicka in en ansökan =D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Erica på 3 års dagen! Vad fin du var i tidningen. Hoppas du får en rolig dag!

Kram Jenny

2009-02-02 @ 14:32:37
URL: http://mammatillenprinsessa.blogg.se/
Postat av: Linda o william

Grattis till Erica!! :)

2009-02-02 @ 20:35:08
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0