kläder säljes på Tradera

Nu har man lagt upp lite kläder på Tradera igen, gå in HÄR för att komma till mina auktioner. Fler kommer in under kvällen/morgondagen så håll ögonen öppna. En del kläder frå flytta till kumla hehe, slipper man lägga ut det på tradera, men är mycket neutrala kläder som hon får, perekt i början när man inte vet könet på barnet.

Helen: näe inte igen, tycker ju om att läsa och följa din blogg. Skriv när du känner för, även om det går flera dar emellan, känn dej inte tvingad att skriva. Hoppas ni blir friska snart så vi kan ses. kraam

Kommentarer
Postat av: thess

Hej Tessan såg dina auktioner på tradera, den rosa tunikan & pippi tröjan skulle jag sååå gärna vilja köpa av dig, såg att ingen har kagt bud än så jag undrar om du vill sälja dem till mig:-P du får gärna säga ett paket pris,,,,har läääänge letat efter pippitröjan & nu när jag såg att du hade en till salu så blev jag helt upp i varv. Kramis Thess.

2009-02-11 @ 15:33:24
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0