Erica fyller 3år idag!

Ja idag fyller min stora tjej 3år, eller närmare bestämt kl.23:43 kom hon ut. Så nu låg man där uppe och hade ont, men vilken fin belöning jag fick för allt jobb och slit  =) Det bästa man nånsin kan önska sig.

Tyvärr vaknade hon innan oss, men hon gick in i sitt rum när vi hade gått upp, så då smög jag ut i köket och fixade frukost och en tårtbit med ljus på och tog fram paketen, la allt på en bricka så gick vi in till henne och sjöng, blev jätteglad.
I paketen låg det en målarbock med my little pony och ett abc-lotto, som vi har hunnit spela några gånger idag, hon älskar verkligen bokstäver och kan nästan alla bokstäverna, det är min duktiga tjej <3

På eftermiddan åkte vi till maxi en sväng, hon fick ta 200kr av sina pengar hon fick och köpa nåt för dom, så vi gick in på lindex,där valde hon en tröja emd nån konstig gubbe på och ett par gröna trosor med bamse gänget på, och inne på ica maxi köpte hon en målarbok med Cars på.

Sen hem och fixade mat, blev fetaostfylld köttfärslimpa med tomatröra/sås på, supergott, och bara 5p. Börjar nämligen med vv igen, verkar vara det som funkar bäst på mej. Så nu jävlar ska jag ner ett antal kg tills vi ska på kryssningen =)

Nu följer lite bilder, titta och njut ;p hehe


jag och gumman inne på bb


stotla pappan med dottern på bb


min lilla groda, gud så liten hon va <3


drunknade nästan i overallen, och ändå var den i 50/56


mamma/dotter mys, ca 2,5mån gammal


och lite pappamys


min underbara lilla tjej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Söt hon är!puss/helen

2009-02-03 @ 08:25:43
Postat av: feztis

Grattis till Erica! Vad fort tiden går...

2009-02-03 @ 14:45:28
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0