Drömmar

Åh nu vart jag ännu mera sugen på att starta eget, vilket jag har velat i flera år, men blev sugen nu igen, när en bloggvän avslöjat om att hon har startat eget.

Jag vill starta ett café för mammor och barn, men även för andra då. Tycker inte det finns några bra, stora cafeér, där man får plats med ett antal barnvagnar, som det ofta blir. Bara pengar som saknas till det. Funderar på att gå nån gång då arbetsförmedlingen har ett sånt där möte om starta eget, få lite info och så, kan ju vaa bra att ha i bagaget även om man inte startar nåt just nu, men i framtiden kanske.

Annars då, jo tisdag idag och erica är på dagis och har det kul, se om hennes kompis ellinor är frisk, så hon får leka me henne, hon nämde det igår, och sa-  nu är ellinor frisk och ska till dagis. Se om hon fick leka med henne idag.
Träffade Thess oxå, hon köpte lite mer kläder av mej, eller va Erica rättare sagt. Imorrn går en del auktioner ut på tradera, blir ju en del slantar iaf, alltid nåt.

På lördag förmiddag ska vi ev till linköping på en chokladmässa, snacka om att jag ska smaka på allt man får smaka på =D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0