Chips kväll

Var nyss nere en sväng i affärn Loke och jag och köpte chips o dipp till mej, gotti nam nam =D
Erica sover hos farmor igen, hon ville det, så det blir att sitta själv här ikväll, Loke lär ju va vaken senast till 22.

Det är verkligen kul att se Lokes utveckling. Idag reste han sig upp mot sin gåstol och gick med den framför sig från vardagsrumsbordet och till köksingången, alldeles själv, med gåstolen alltså, så himla duktig ju. Om man jämför med erica så är han 1 mån senare, men han är ändå lite tidig med att kunna det.

När man kommer in i barnens rum och ska hämta Loke efter att han har vaknat så möts man oftast av att han står upp i sin säng och är jätteglad. När han sen få syn på oss, blir han ännu gladare och hoppas och har sig i sängen, min lilla pudding.

Mätte Erica idag, och om det vart rätt, vilket jag tror så är hon nu 1m lång, alltså vuxit ca 6cm sen i oktober, ska bli kul att se hur lång eller kort hon blir, hoppas hon blir längre än mej iaf =D minst 1,70 hoppas ja på.

Nehe nu glo lite på skiten melodifestivalen fram tills Legally blonde börjar. Skönt att henka inte är hemma o klagar, för då man kan se den filmen =D hehe

Kommentarer
Postat av: Linda och William

Hoppas du haft en bra kväll:)

Jag mätte William på dagis en dag med, han var då 106cm. Men får väl rätta mått när det är 3års koll snart antar jag!? Fröken sa att han är yngst i gruppen på deras avdelning men nästan längst av alla:p (eller det är 2st -06or i gruppen och han är äldst av de 2) Killar brukar väl vara liite senare än tjejer i utvecklingen sägs det ju.. Snart går han kanske:) Fast alla mina systrars barn (2 killar och en tjej) har gått själva sen de va 9mån allihopa. Ser ju så gulligt ut när de är såå små och korta och går runt hela tiden :p

2009-03-01 @ 08:56:53
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0