Bye bye bokhyllan

Just nu håller henka och robin på att bära bort vår gamla bokhylla härifrån och ska åka och lämna den hos Joy, skönt att bli av med den, men gud var tomt det blir nu, det var ju rätt tomt innan, och vårt vardagsrum är ju skitstort, måste nog möblera om lite grann tror jag, på nåt sätt.


Fick nu hem Home katalogen från  H&M,bläddrade igenom den  men nja hittade inget som tilltalade mej direkt.

Loke vaknade nyss oxå, och hade bajsat som vanligt, stinker ju i hela rummet när man kommer in haha. Erica har nog aldrig bajsat när hon sovit, eller aa max 2 ggr under dessa 3år, till skillnad från Loke som gör det väldans ofta hehe.

Och inte har de kommit och fixat vår kran än heller, ändå var han i porten brevid förut. Vi kan ju inte använda den alls. Sätter man på vattnet så flyger hela kranen upp pga vattentrycket som blir, måste tejpa den med silvertejp för att kunna använda den överhuvudtaget, så ja hoppas dom verkligne kommer idag. henka ringde dit igår och sa det, men henka sa att det inte var nån brådska, näe yeah right. Det är ju jag som använder kran ofta och inte han, jag måste ju kunna diska och laga mt och då vill man ju inte springa fram och tillbaka till badrummet bara för att få vatten.


Annars har det vart bra mellan oss nu ett tag, väldans skönt, gör att jag mår mycket bättre. Visst han har vart iväg, men det har vart okej för mej, han måste ju få dra iväg, men inom rimliga gränser tycker jag. På lördag ska han va fylleschaffis till vingåker, så då är ja hemma själv med barnen, se om jessica vill komma o göra mej/oss sällskap.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha... Vad trevligt. Inte så många som heter Loke. :)



Tusen tack! Alla priser på mina smycket står på hemsidan: sathyrica.com/shop

Bara klicka på småbilderna så kommer det upp info & pris.



Kram!

2009-02-26 @ 12:43:54
URL: http://sathyrica.com
Postat av: Lina

härligt att henka bättrat till sig. kram

2009-02-27 @ 10:00:11
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0