Arg och irriterad

Nu har vi bestämt oss för att ha namngivning till Loke, i början av mars. Så i helgen blir det att fixa med inbjudningar och skicka iväg.

Fick papper från kommun idag, tydligen får ja inte läsa kurserna jag har sökt =( nån från infoteket ska kontakta mej under veckan, men fan hur ska ja då kunna bli klar med min utbildning om jag inte får läsa kurserna jag har sökt? Är dom precis puckade eller. Man ska alltså inte kunna plugga nu för att få ett jobb sen, näe det är ju bättre att man måste dra till soc istället, tydligen, spyr på dom just nu, jävla kommun helvete!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad har du kvar för kurser att läsa?

2009-02-16 @ 14:43:55
Postat av: Ulrika

Nej..vad trist! Förstår att det känns frustrerande :S Hoppas det löser sig på ngt vis!!



Kram



Ps! Ny tävling hos mig =) Ds

2009-02-17 @ 08:32:22
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: nikita

hej =) nu har jag en ny tävling i bloggen, delta gärna!

2009-02-17 @ 10:32:04
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0