Toppendag

Gud va tråkigt det är att åka buss längre sträckor =/
På vägen till praktiken imorse passade jag på att luta mej tillbaka och blunda en stund, sköönt!

Idag blev jag glad, fick massor med beröm av en läkare och några andra =D Var ensam med en patient och gjorde ekg, vi letade efter en störning på hjärtat, uskan jag gick med hittade inget och gick ovh lämnade ekg-pappret till läkaren, jag stannade kvar. Och så sa patienten att han kände av det igen och jag fixade med ekg apparaten och fixade ut ett nytt papper. Så jag löste hela problemet med vad han hade =D
Så då sög jag verkligen åt mej av berömet!!

Alltså jag har ju tänkt jobba med sjuka barn sen,är ju det jag ska inrikta mej på, men vet inte om jag pallar alltså. Vi har haft 3 barn under veckan nu, och när jag ser att dom är ledsna och gråter så börjar jag själv nästan tjuta, gör så ont i hjärtat att se att de inte mår bra =( Så tänker jag på mina barn, att det kunde ha varit dom. Barnen har varit i samma ålder som mina, jobbigt det där.

Nehe nu fixa mat till barnen, henka och jag ska svulla kebabrulle sen ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är väl bäst du passar på att "svulla" kebabrulle innan du ska bli opererad... Förstår bara inte när du skriver att du gjort ALLT för att gå ner i vikt... Du skriver ju ofta vad ni äter o det är väl kanske inte den bästa maten och fikabrödet om man vill gå ner i vikt...

2009-12-03 @ 19:29:08
Postat av: Anonym

Inte konstigt du behöver en GBP om du svullar kebabrulle som du säger...

Så ska skattebetalarna betala din fetmaopertion... Gött det!

2009-12-03 @ 19:59:28
Postat av: Sara

Vad duktig du var, klart du ska suga åt dig av berömmet du fick :)

2009-12-03 @ 22:58:08
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Helen

Kul att du fick beröm! Grattis! Hoppas du får en fin helg! Jag är förrresten hemma själv imorgon kväll ifall du vill ta en tevespelsomgång? PUSS

2009-12-04 @ 16:12:39
URL: http://www.metrobloggen.se/LovelyHelen
Postat av: helen

hehe, vet du vad jag kom på en halv timma efter att jag skrivit att du kunde spela tevespel med mig? Att jag och Ellinor ska ju hem till lena ikväll på adventsbak! Så pinsamt, jag är så otroligt glömsk, måste ha kom-ihåg-lappar till allting! kram

2009-12-05 @ 11:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0