Tisdag

Andra dagen på praktiken gick bra. Träffade en kompis idag på vårdcentralen, misstänkte att det kunde vara hon, såg jag såg när hon va född, hennes namn och vet ju vart hon bor och visst då var det =D skoj skoj.

Jobbade över på praktiken idag, det måste väl se bra ut =D
Hade en liten operation vid 14-tiden, och jag slutade då, men stannade kvar för att kolla operation, var ett födelsemärke som skulle bort, rätt intressant att se.
Bältros fick jag se oxå, bra att veta hur det ser ut på riktigt, är ju inte så himla vanligt att man ser sånt faktiskt.

Annars har det varit lungt på praktiken, får väl se om det blir lite med liv i luckan imorrn.

Lite trötter, men bara att bita ihop. Loke är duschad, mätt och sussar snart eller om han redan har somnat. Erica är i duschen nu, ska tvätta henne snart, sen är det bums i säng för henne med.

Snart börjar äntligen hemma som jag ska se och sen depserate housewifes, sen blir det att sussa för mej med.

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul att du trivs på praktiken! puss

2009-12-02 @ 09:23:52
URL: http://www.metrobloggen.se/LovelyHelen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0