Regnig måndag

Besöket på bvc gick bra, blev ingen spruta idag. Det är dags för 2:a dosen av svinis-sprutan snart, och det måste gå 4v mellan den och den han skulle ha fått idag, och så skulle det alltså inte bli, så då bestämde vi att jag skulle ringa bvc efter att ahn hade fått den sprutan och boka tid för sprutan han skulle ha fått idag.
Loke verkar bli en lång smal kille, han hade bara gått upp 300g på 3mån, så nu väger 11,1kg och är 87cm lång, följer sin kurva perfekt =D Nu ska vi inte tbx förrän till nästa jul, då han är 2,5år, skitlänge ju.
Jag är säkert ensam om att tycka att det är kul att gå till bvc ;p

Efter bvc gick vi upp till helen o ellinor och hälsade på, barnen busade och hade sig, och jag sprang efter Loke hela tiden tyckte ja ;p han är verkligen på allt, och han blir dubbelt så jobbig när han är trött, vilket han va =/
Så nu ligger han i sin säng och myser och sussar.

Snart får vi besök av jessica och freddie oxå, blir kul för barnen, de gillar ju verkligen honom.
Han sa en rolig grej till mej på julafton.
Freddie:Är du min storasyster?
jag: aa det är jag
Freddie. älskar du mej?
jag: ja det är klart jag älskar dej.
Freddie: då älskar jag dej med!

Så go han kan va min underbara lilla lillebror, som inte är så liten längre.

Ikväll eller i eftermiddag ska jag iväg och klippa mej, fick en tid 16,30, ska bli sååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Länkade dig i in blogg. hoppas det är okej...

2009-12-29 @ 14:37:59
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: helen

hej gumman. svarar på sms:et här. Okej. ja det skulle vi kunna. var det klockan ett då sa du? kram/helen

2009-12-29 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0