en liten lista

1. Vem är du? Tessan
2. Ålder: 25
3. Personlighet:hm, ja ni som känner mej vet väl ;p
4. E-post: ja det har ja
5. Stjärntecken: Vågen
6. Jag kommer från: Norrköping
7. Jag bor: Norrköping
8. Vad gör du nu? kollar nätet o tv
9. Civilstatus: Gift
10. Spel? spel på fb
11. Djur jag är lik: eh, inget
12. Lyckonummer? tror inte jag har nåt
13. Vad är snyggast, brunetter eller blondiner? jag ;p
14. Din bästa egenskap? Lugn
15. Din sämsta egenskap: hm vet inte
16. Husdjur: Nej, vill inte ha några
17. Familj: Ja 2 busungar + henka
18. Kroppsdel du har mest nytta av: huvudet
19. Kroppsdel du tycker bäst om: mina ögon kke
20. Jag sover: På nätterna
21. Bläck eller blyerts? Bläck
22. Tror du på något? mej
23. Frisyr: oftast i tofs
24. Hårfärg: svart
25. Ögonfärg: Blå/grön
26. Längd: 160
27. Vikt: mindre snart =)
28. Skostorlek: 39 -40
29. Gillar: Massor
30. Ogillar: Massor
31. Favoritmat: finns mycket gott
32. Favoritglass: mjukglass
33. Favoritdessert: smulpaj
34. Favoritpizza: Kebab eller gyros
35. Favoritdryck: Cola zero/light
36. Gillar du godis? det är gott
37. Isåfall vilken sort? choklad.
38. Min favoritdrink: vodka/redbull
39. Min favoritfilm: walk the line
40. Min favoritdag: mina barn födelsedagar+ julafton
41. Mitt favoritklädesplagg: linne
42. Min favoritbok: har ingen
43. Min favoritmusik: just nu, Volbeat
44. Min favoritlukt: juldofter
45. Min favoritblomma/planta? liljor, orkidé
46. Öl eller vin? cider ;p
47. Liknar du en kändis? Näe
48. Senast köpta skiva: har inte köpt en skiva på flera år
49. Senaste film på bio: oj, det var 2 fast 2 furious, som gick för flera år sen ;p
50. Bästa låten i världen: Gardens tale
51. Senast lästa bok: min skolbok i omvårdnad ;p
52. Favoritförfattare: martina haag
53. Skriver du dagbok? nja blogg
54. Bästa årstiden: alla årstider har nåt speciellt
55. Älsklingsfärg: Svart,vit
56. Skulle aldrig ta på dig:ingen aning
57. Vad ville du bli när du var liten? journalist, barnmorska
58. Blev du det? nja uska/barnsköterska
59. Brinner för: Barnen
60. Sportbil eller familjebil? Familjebil
61. Katt eller hund? Hund
62. Har du nån nojja? näe
63. Fobier? Spindlar, såkryp, getingar
64. Deppig eller glad? Glad
65. Politiskt insatt? Nej
66. Värdesätter du ärlighet? Mycket!
67. Brukar du dra ”vita lögner”? Ibland
68. Är det ok med vita lögner? Ibland
70. Har du pojkvän/flickvän? näe, men en man!
71. Är du kär? Ja
72. Hur tidigt stiger du upp? 05:40
73. Är det bra eller dåligt? har inget val ;p
74. Vem/vilka vet mest om dig? Familjen
75. Gillar du att slåss? Nej
76. Vad har du på dig just nu? Svarta byxor och svart tröja
77. Vad ska du göra ikväll? Ta hand om barnen, se på tv
78. När var du senast riktigt full? i okt
79. Är du seriös? tror ja väl
80. Hur många väskor äger du? 4-5 st
82. Hur många syskon har du? 4st, 2bröder o 2 systrar
83. Isåfall, vad heter de? jessica, linda, freddie, jussi
84. Hur många timmar sover du per natt? 7 kanske
85. Vem är snyggast i världen? finns många ju
86. Vad är du allergisk mot? Pollen
87. Ska du duscha idag? Japp
88. Vad är det för veckodag? Onsdag
89. Vad är det för datum idag? 2
90. Vad gör du nästa år? jobbar hoppas ja
91. Är du likgiltig? Nja
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Stan
94. Har du utländska föräldrar? Nja, halvt som halvt ;p
95. Gillar du att laga mat? Ja
96. Märkeskläder eller secondhand? både och
97. Hur många par skor har du? 2-3 st
98. Är du sexuellt frustrerad? Nja, det vet jag inte
99. Vem är snällast just nu? jag
100. Var har du ont? min arm, vetefan vad jag har gjort =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0