2009

Detta får nog bli det sista inlägget år 2009.

Sitter och tänker tillbaka på vad om har hänt under året.
Ska se om jag kommer på nåt varje månad...

Jan:
Feb:
Mars:
April:
Maj:
Juni:Loke fyllde 1år!
Juli:
aug:började plugga igen
sept:Lucas föddes <3 pappa o peter fyllde 50år
okt:jag fyllde 25år.
nov:
dec:Hade en toppenjul här hemma+ rolig fest juldan =)

Kommer faktiskt inte på om det hände nåt speciellt under de andra månaderna..

Barnen ska snart till morfar, äta lite gott och erica ska väl leka med sin kille Noel, de ska byta julklappar oxå, se om de orkar vara uppe till 24-slaget.

Vad vi ska göra vet jag inte, planerna blev tydligen ändrade för en timme sen, så vi får se vad som händer för våran del.
Lite gott ska vi äta, på tu man hand först. ugnsstekt örtmarinerad ytterfile, franskpotatissallad och tzatziki *mums* Får se om man dricker nåt ikväll eller inte, känner mej inte så sugen just nu, men det kanske kan ändras sen.


Gott nytt år på er!


Har ni några nyårslöften i år?
Jag ska inte ha en enda i år, slipper man ju bli besviken på att man inte lyckas hålla dom ;p
eller mitt nyårslöfte blir att inte ha några haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0