Tjejkväll

Första på dan efter att ha lämnat barnen på dagis, drog jag ner på stan där ja mötte jessica. Gick en runde på stan och shoppade lite, köpte bl.a nya skor på skopunkten, blev dessa

Snör-sko från Skopunkten.com

bild lånad från skopunkten.se

Blev en tripp in på åhlens, hade en check på 100kr som gällde bl.a där. Så jag köpte 2 turkosa grytlappar, turkosa servetter, en termosmugg till henka, och så hittade jag en söt rosa top till erica för 29kr.

På kvällens gick jag i jessica hem till helen på tjejmiddag, väldigt trevligt, fick en väldans god välkomstdrink, och god mat. Lyssnade på musik, både bra och dålig hehe, pratade, spelade lite spel och kortspel och hade det trevligt. Kvällen avlsutades med att Helen och jag såg ett avsnitt av Sex and the city, toppen serie ju =)
Kom hem vid halv 1 och gick o la mej direkt, hade vart vaken sen 6 typ från och till.

Snart ska vi åka en sväng till media markt och kolla lite,får se om man drar ner till klubben ikväll och dricker lite mer ;p hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0