Söndag

Söndag är ju en vilodag, men det blev det inte här, näe, vi har städat och donat hemma.Skönt när man väl är klar med allt. Vart ute i lekparken en sväng med barnen. När vi kom hem igen var det dags för Loke att vila en stund så då passade vi andra på att spela Uno, köpte nämligen det igår på maxi, men fy var dyrt det var, 99kr för en sketen kortlek, men men kul är det ju iallafall. Så vi lärde Erica hur man spelade, så nu kan hon Uno oxå, är ju egentligen från 7år stog det på kartongen, fattar inte varför, ja minns att jag spelade det på dagis när jag va liten.

Under kvällen kom Jessica hit och mumsade lite mat och sen vart några omgångar Uno, hade det väldigt kul.
Synd att man inte spelar mer spel när man får besök och så, blir oftast att man sitter vid nåt bord och snackar eller glor på tv, då man ju spela lite istället, och snacka under tiden då ;p

Annat kul är att vi har tvättstugan ikväll oxå =/ Tvättat upp en massa vinterkläder som ska läggas ut på tradera i veckan, skönt att bli av med det.

Och imorrn är det dags för dagis, Lokes inskolning börjar imorrn, så jag har namnat han regnkläder och stövlar och väskan,den ska packas sen oxå, just det måste stoppa ner en mugg och en napp till honom, så han har på dagis.

Prata med min lillebror igår, när jag väl fick tag på honom, han är ju aldrig hemma den där killen, varje gång jag har ringt så har han vart hos grannen där han har sin kompis, men igår kväll fick jat tag i han =) Var ju tvungen att kolla hur det hade gått med att åka buss själv till skolan, och det hade gått jättebra, tror han blir lite stolt över sig själv när han klarar av att åka buss själv, lät som det iallafall =D Min underbara lillebror <3 inte så liten längre.


Nehe nu ska jag packa barnens väskor så de är klara tills imorrn.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0