Shopping på ingelsta shopping

Åh glömde ju berätta att Loke ramlade och fick skrapsår i ansiktet i söndags utanför busfabriken =( Erica o Freddie höll på och hoppa och gjorde konster utanför, och då ville väl Loke göra som dom stora barnen, det vara bara det att han stog i en liten nerförsbacke precis utanför entrén, så då ramlade han framåt och fick litet skrapsår på näsan, näsbenet och i pannan =/ min lilla plutt.

Hade tur i morse, var ren tur att jag vaknade till kl.8,10, hade råkat stänga av telefon när jag snoozade tydligen, så den ringde ju inget mer, men som sagt jag vaknde ju sen iallafall, bara väcka barnen och fixa frukost till Erica, ta fram kläder och sen gå. Jag och Loke åt frukost när vi kom hem istället.

Igår åkte jag, linda, micke o Erica till maxihuset och kollade runt lite i klädbutikerna, Linda var tvungen att hitta en amningsbh, och det gjorde hon tillslut, jag kollade på regnkläder till Loke inne på kappahl, tog ett tag innan jag hittade dom, tycker det har så trångt och för mycket kläder på barnavdelningen på kappahl  men när jag sen skulle gå, då hittade jag =D Så det blev en mörkblå/svart regnjacka till honom i 86/92, lite stor, men skulle ja köp en mindre så skulle han inte kunna ha den så länge till, hade varit bättre om det bara var en 86:a, både positivt och negativt med dubbelstl tycker jag.
Vad tycker ni?

Köpte en söt rosa bolero till Erica inne på H&M, ville först köpa en rosa leoparskofta inne på kappahl till henne, men den ville hon inte ha =/ åh jag tyckte den va så himla söt, men vill ju inte tvinga på henne nåt hon inte vill ha, lite ska hon ju få ha att säga till om tycker jag.

Boleron ville erica ha till dagis idag, klart hon får det =) När vi sen kom till dagis sa hon till Calle: Titta Calle vilken fin tröja jag har =) han tittade lite snabbt men sa inget. Hon kommer märka snart att killar inte bryr sig ;p hehe
Fick med mej Lokes pärm hem, till hans portfolio, så fick jag fixa med den lite innan och så, det var ju snällt. Måste ner på stan och köpa grönt papper till framsidan =) och färgpatroner till skrivaren så man kan skriva ut lite kort på vår snygga kille <3

Kommentarer
Postat av: helen

ja det skulle vara jättekul ju, speciellt bowling, det rä jag gärna på och det tror jag Niklas med vill.=) kram

2009-08-12 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0