Överraskning

Fick en supertrevlig överraskning i söndags när Erica o Henka kom hem, efter att ha varit nere i affärn, de hade köpte en bukett rosor till mej <3 Snacka om att jag blev förvånad och glad,tack ännu en gång mina älsklingar <3

Igår hade vi besök av Sanna o barnen i några timmar. De stora barnen lekte och jag och sanna satt och snacka lite, tänkt nästa år då springer Jason oxå omkring här, då är det fyra ungar som busar och låter =)
På kvällen kom pappa, lotta och jessica förbi på en kopp kaffe.

Efter att de hade gått så var det dags för barnen att sova, det var ju lättare sagt än gjort. Har bestämt att Erica ska börja lägga sig kl.20 nu, eftersom hon börjar på dagis nästa vecka och då måste hon upp tidigt, så lika bra att börja vänja henne redan nu vid att lägga sig skapligt. Men det var vilda protester och en massa tårar men vi stog på oss, och hon somnade tillslut i sin säng,dock gjorde det att det tog längre tid för Loke att somna men han somnade med tillslut, gud va skönt det var sen när det var tyst här hemma =)

Idag gick vi en promenad till skarphagen, skulle bl.a till kisoken där och hämta ut ett paket, en fin pyjamas till freddie.
Erica var duktig och cyklade hela vägen dit och hem. Hittade en lekpark i skarphagen på vägen hem, så där stannade vi till så barnen fick leka en stund, en rätt rolig lekpark, finns ju inga här där vi bor direkt, ska man ha en skaplig kul så få man gå bortåt kättsätter nästan, till bostadsrätterna, de lekparkerna är lite trevligare än dom här.

På vägen hem igen gick vi ner till centrumet, passade då på att gå till vårdcentralen för att väga och mäta mej, så nu är det gjort. Hela 160cm är jag, jippi har vuxit 2cm ;p hehe. Vikten säger ja inte, men nu ska ner 1-2 kg fram till 9 sept, borde ju inte vara några problem, bara se till att vara duktig, blir ju mer promenader, nu när dagis börjar igen. Lättare att komma iväg ut, när man verkligen måste bege sig ut, vilket jag ju då måste eftersom barnen ska till dagiset.

Lite bilder kommer här nu, har itne lagt in dom i datorn förrän nu, bättre sen än aldrig ;p

Erica <3


Freddie på sin 6-årsdag


Loke en liten nakenfis ute i fyrby


Erica och ellinor badar


Loke fick skjuts i skottkärran av Helen

Mer bilder finns på bilddagboken (Ericasmamma)

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul med blommer, sånt får ju inte du och jag allt för ofta!;P Åh äntligen komk bilderna, som jag väntat!=)kram

2009-08-04 @ 18:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0