Måndag

Ännu en ny vecka och hösten verkar vara här, usch vad det blåste förut imorse när vi skulle till dagis.
När vi kom till dagis, så skulle de större barnen gå till skogen, så erica fick gå med dom, men Loke fick vara kvar och leka. Blev en kort dag idag, mellan 9-11 gick dom. Och det hade gått bra för Loke idag med, tycker man nästan kan skippa inskolningen, eftersom det går så bra men men.

Vi håller på eller rättare sagt jag håller på och planerar en kryssning i nov, blev tillfrågade igår om vi ville åka på kryssning, och så bad hon mej att planera saken, vet inte om jag ska ta det som pik eller eller om jag ska ta det som en komplimang för att jag är bra på att planera hehe. Än så länge är vi uppe i 9pers, kommer nog bli skoj!

Händer annars idag då? Inte mycket, tvättstugan ikväll, funderar på en promenad men vet inte om det ska bli regn, blåser gör det oxå, får väl se om man får med sig familjen ut sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0