Vår tips för balkongen?

Idag var det dags att ta en tur till maxi och handla hem lite mat, så nu finns det sånt hemma så man klarar sig ett tag. Var även inne på hemtex och köpte present till svärmor, de hade tag 2 betala för 1 på dukar, handukar och sånt, hittade en fin cerise löpare med lite blommor på som jag skulle vilja ha på bordet i vardagsrummet, men vet inte om henka går med på det hehe.

Väl hemma var det ju bara att packa upp alla påsarna, och sen fixa lite lunch. Loke fick laxgryta *blä* och vi tog en varsin hamburgare med en massa sallad till, riktigt gott var det.
Efter dagis sen funderar ja på om man skulle köpa en varsin glass, gott i vårsolen =D

Börjar bli dags att fixa lite på balkongen, skulle vilja ha lite blommor, men tyvärr drar de ju till sig getingar och sånt skit, och jag bara avskyr såna, så jag vet inte hur jag ska göra med den saken, skulle vilja plantera lite smultron eller jordgubbar oxå, vore ju gott och trevligt. Funderar även på att köpa  fuskgräs, ni vet sån där grön filtmatta typ, slippa det tråkiga och kalla betonggolvet eller kanske trätrall, det är ju snyggt, får se vad man hittar på där ute.

Har ni några tips på vad man kan göra med balkongen?

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja vill inte ha blommor på balkongen pga bin ogetingar men däremot gröna växter och för att få färg så hänger man upp lite färggranna lycktor =)

2009-04-02 @ 23:05:09
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0