Party party

På eftermiddan gick vi ut i solen med barnen och gick till en lekpark, satte och i sandlådan och lekte lite, gungat har de gjort oxå, Loke var en aning sandig sen, tog av sig sina skor och kröp omkring utan dom i sandlådan :p busungen.

Sen gick vi hemåt och slängde barnen i badkaret, där plaskade den en stund. Loke slocknade efter det, och vi andra satt och titta på filmen som erica fick i sitt påskägg Mamma Mu och kråkan, halvskaplig tyckte jag, men erica tyckte den va bra, och det var ju det som va målet.

Nu är barnen lämnade hos morfar o Lotta, henka har dragit ner till klubben, och jag ska dit ner lite senare, svärmor kommer och hämtar upp mej sen. Ska snart börja sminka mej lite, försöka göra mitt hår skapligt, klippte lugg igår förresten, gjorde det själv, var trött på det ja hade. Var ett antal år sen jag hade lugg, kan det va 7-8 år sen sist hehe, om inte längre än så.Vill färga det oxå, funderar på rött igen, och det var verkligen länge sen, en 8-9år iaf, hade det när henka och jag vart ihop. Började färga håret rött när ja gick i 5-6:an och hade det fram till 2001-2002 typ, sen har det vart svart, och blont en gång =D Ska försöka hitta nån bild på det.

Näe nog dags att blanda ihop en drink snart oxå, blir redbull/vodka med lite hallon i, för att piffa upp det hela =D

Kommentarer
Postat av: Lina

Ohhhh är det festdags igen =) hoppas du får kul! Hehe jag kommer ihåg när du va rödhårig o hade lugg, ja själv va ju också lika kåt på att färga håret rött =)

2009-04-10 @ 20:27:37
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Daniel

Lite vodka blir man bara glad av!

2009-04-11 @ 13:07:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0