Kalasigt

Igår efter att henka hade kommit hem och vi hade gjort oss klara åkte vi till Robin o Sanna och hälsade på och ta en liten titt på lilla Max, så himla lite, tänk att Loke var så liten för ca 10mån, verkligen svårt att tro. Tänk att det bara är 2mån kvar tills han fyller 1år =O min lilla kille är inte så liten längre.

Sen vid 18-tiden gick vi hem till Helen o Ellinor, vi blev dit bjudna på kalas, tack så mycket för att vi fick komma <3
Var jättetrevligt där, har ju spenderat rätt mycket tid hemma hos helen när vi var små, man var alltid välkommen dit =D
Erica hade det jättekul med Ellinor, blåste såpbubblor, byggde lego och lekte med ballonger.
 Var lite blyg i början när vi kom dit, men det släppte rätt fort. Hon till o med slet fram pottan, ställde den i hallen och satte sig och kissade ;p knäppungen, hon gör ju så här hemma, så hon kände väl sig trygg med att göra det där oxå.

Och Lindas ultraljud gick bra igår, allt såg bra ut, fick inget nytt datum, så bf är fortfarande 18 september! Det är oftast inte förrän  man vart på ul som man verkligen inser att man är gravid, så var det för mej. Speciellt med Erica, hade ju inga symptom alls med henne, så sen vid ul, då hajade man verkligen att det var nån där inne i magen.

Loke ligger och sussar nu, Erica är på dagis och henka på kursen idag igen. Ska väl ta tag i tvätten om jag orkar och har lust, vi får se om det inträffar hehe.
Funderar på att ta en kopp te snart, igen =D

Vill övningsköra lite oxå... Sen när mina skattepengar kommer, ska ja dra till körskolan och köpa några körlektioner. Mitt mål är att ha klarat uppkörningen tills jag fyller år, vore ju en perfekt födelsedags present, 25-års present till o med ;p
Så jag har alltså till den 13 oktober på mej!

Kommentarer
Postat av: Helen

klart att du alltid varit välkommen och fortfarande är, vi tycker om dig så mycket!<3 Syrran pratar så gott om dig!och alla tyckte om erica också!kram

2009-04-23 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0