Städdag

Idag har vi vart duktiga henka och jag,har grovstädat badrummet, så nu strålar det fint. Även lilla toan då har vi tagit, har köpt en liten gullig kruka och satt en växt där i, en hjärtan på tråd, vart verkligen fint. Ska köpa till badrummet oxå tänkte jag. Sen har jag dammsugit,svabbat golvena och henka fixar i tvättstugan, skönt att ha det avklarat sen.

Erica är hos farmor och peter, blev lite ledsen när vi skulle åka därifrån igår, men sen när de skulle vinka av oss från balkongen då blev hon genast glad direkt =D Ringde dit igår kväll och kollade hur det hade gått, och det hade gått hur bra som helst. Är nog bra för henne att komma hemifrån lite, så hon får all uppmärksamhet, hon kan ju inte få det hemma längre, hon har väl haft lite svårt att acceptera det, men hon vänjer sig nog. Hon måste ju lära sig att Loke me behöver uppmärksamhet. Hon skulle åka med dom ut i skärgårn en sväng idag, hoppas hon får det kul.

Snart kommer nog Jessica oxå och ska färga håret på mej, äntligen. Köpte blåsvart, det är svart, bara att det skiftar i lite mörkblått när solen ligger på, väldans snyggt tycker jag då =D Köpte även en vintermössa till Loke igår och erica fick välja nåt hon ville ha, så hon valde en rosa tröja med My little pony på.

  

Kommentarer
Postat av: helen

Gud vad söt lillkillen är, han kommer att krossa många hjärtan i frmatiden! Erica är söt med såklart!kram

2008-09-20 @ 13:30:19
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkisbeutiful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0