Söndagen

Idag har det vart en lugn dag, vaknade vid 11,45 hela familjen, verkligen skönt att få sova länge. Struntade i frukost och tog lunch istället. Lämnade av Erica hemma hos morfar och lotta, för vi skulle lämna peters bil, vår bil stog hemma hos dom, så då kunde ju inte erica följa med eftersom hennes stol sitter i vår bil. Så vi drog dit, tog en liten fika, fick höra att de tyckte jag hade gått ner i vikt, inte för att ja har det,gick upp 1kg denna vecka =( mej själv o skylla, men man kankse har minksat i omfång ändå, kankse är dags att mäta sig igen, tror det var 2mån sen jag gjorde det.

Åkte hem och väl innanför dörren slänge vi av oss kläderna och hade mysigt sex hihi, inte ofta sånt händer längre, sånt får man passa på och göra om nätterna när båda barnen sover, så det var riktigt nice, inte för att ni kanske bryr er, men skrev det ändå hehe.

Kl.17 började tvättstugan, så vi drog ner och slängde i tvätt och gick sen till pappa och käkade, de skulle har köttfärssås, ingen lyxig söndags middag kanske, men jag bara älskar hans köttfärssås, eller alla som har smakat den gör det =D
Erica fick vi inte med oss hem utan hon ville sova där, och det är ju klart hon får det då, är ju inget dagis imorrn ändå så. Så det blir att gå dit imorrn och hämta henne under dagen nån gång.

Ska snart mysa i soffan framför en film. Ha en trevlig kväll!

Mina nya skor som ja köpt, kommer från Ellos

Min älskade Erica <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag har också hört 10.000 steg :)

2008-09-28 @ 21:05:58
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: natta

vart har du köpt skorna?

2008-09-28 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0