Ny vecka

Idag sov vi fram till klockan 11 innan vi gick upp,hann dock att amma Loke 2 gånger innan det. Men riktigt skönt att sova länge. Linda kom över en sväng idag, hon fråga om jag kunde färga håret på henne, och det är ju klart man ställer upp på det, så det har vi pysslat med idag och snackat lite skit, kommer ju sakna henne när hon flyttar upp till Kumla =(
Jessica kom förbi oxå, så de drack lite kaffe och jag tog en kopp te med smaken jordgubb/champagne. De kollade igenom lite till på Ericas gamla kläder, så jag vart av med en del idag med, har lite jag ska sätta ut på tradera.
Usch Loke ramla ur sin babysitter idag, fick precis tag i honom så han åkte aldrig i golvet som tur va, måste höja upp ryggen på babysittern, han skjuter ifrån med fötterna, så hela han åker uppåt, busungen :p

så här fint blev det med blomman inne på gästtoan =D

mina underbara barn <3

LOKE
Erica fick nya skor av farmor&Peter. Tackar och bockar!
Dessa tennisskor fick hon oxå

Kommentarer
Postat av: Titti

Hej

HIttade hit utav en slump.Söta barn ni har :-)

Mvh Titti

2008-09-23 @ 19:45:30
URL: http://fyramirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0