Kvällen

Ikväll had evi mycket besök, mamma och freddie kom förbi, skulle hjälpa mamma med en sak på nätet och så had ehon med sig lite jeans till erica, några kan hon ha nu, de andra var i strl 104, så de får vänta ett tag. Fick även en dress som hon hade köpt, hon skulle egentligen få den i julklapp men fick den redan nu istället =D Linda, pappa och Lotta kom förbi oxå, ställde mej och gjorde en kladdkaka *gottinam nam*

Har ni börjat köpa julklappar än?

Jag har köpt till Erica bara, 3 filmer. My little pony, Meckar  micke och en julfilm med filmer av Astrid Lindgren. Loke ska få ev få en tidig juklapp redan nästa månad, tänkte köpa en gåstol till honom, hade en till erica, som tyvärr e paj nu, men tyckte den var kanon och hon älskade den =D

Näe nu ska jag se på Mamma, pappa, barn. Väldans rolig film

Kommentarer
Postat av: linda och william

Meckar Micke går varm hemma hos oss:)

Jag har köpt en film till honom som han ska få, Elias- räddningsbåten sen köpte jag ett Lejon gossedjur till honom från Naturvärldsfonden.

2008-09-25 @ 08:47:55
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: linda och william

just ja, några böcker oxå som jag beställt från Jultidningarna ska han få i jul oxå.

2008-09-25 @ 08:48:38
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0