Körning

Körde lite med henka ikväll på en parkering. Gick bra, krockade ju inte hehe. Men snacka om att jag var nervös, första gången jag körde ju =)  körde bara runt och runt på parkering, testade lite höger och vänster svängar, testade på gasen och bromsen så jag visste hur det kändes och så, blir och göra det några gånger till sen blir det och testa på backning. Vill skriva in mej på körskola snart så man får köra lite med dom också.

Börjat med vv igen, och denna gång får ja inte ge upp så fort jag möter ett motstånd, måste fan lära mej det, att det alltid är en ny dag med nya krafter dagen efter om det skulle skita sig. Måste fan bara få in det i huvudet med. Men denna dag har gått bra, hade 7,5p kvar, så jag poppade lite popcorn och mumsade i mej, lite lyx på en måndag hihi, så jag har ändå 3p kvar sparade.

Nehe nu är det nog dags lägga sig, ska ju upp 7,30 imorrn, dags för dagis för gumman ju.

Go natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0