Glaad

Jag är absolut nöjd med viktnedgången denna vecka,började i måndags så 5 dar har jag kört med vv, men iallafall -0,6kg har ja gått ner, så det känns toppen =D Vikten vill jag inte skriva ut än, får bli vid ett senare tillfälle.

Snart ska henka dra till vägverket och skriva upp igen, nu för E-kort, alltså släp till lastbil, men det kommer han nog klara galant, håller tummarna för honom. Efter det skulle han till kursen och öva och backa med lastbil och släp.

Vid 12-tiden kommer Linda till stan, hon ska vara här en vecka. Får väl se när hon flyttar upp till kumla, hon och micke har kollat på en lägenhet, vet inte om dom har fått nåt svar än, men får de lägenheten så får de flytta in 1 november.

Idag ska jag äntligen färga håret igen, har längtat massor, har inte velat göra det under graviditeten, hört att resultatet kanske inte blir lika bra. Får se om det blir svart eller blå/svart...Kanske sätter in en bild på senare eller imorrn. Inatt ska Erica sova hos farmor och peter och imorrn hos morfar o Lotta, så hon kommer att vara borta hela helgen, eller man får ju se henne under dagen imorrn, bara över nätterna hon är borta ifrån oss. Och jag har inte dåligt samvete över det, hon vill ju det,så då vet jag ju att hon kommer att må bra, och vill hon hem så är det bara att de ringer så hämtar vi henne. Så har ni negativa kommentarer om det, så kan ni behålla dom för er själva!

Kommentarer
Postat av: Lina

usch va glad för det! Inge skoj alls att bli sådär i magen, men vad gör man inte.. lixom ? :)



Hoppas nu ni får en underbar helg! Lycka till med viktminskningen! kram

2008-09-19 @ 11:44:34
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Feztis

Vad mysigt för henne att få vara med mor och far föräldrarna, det tror jag hon tycker om, då får hon ju all uppmärksamhet själv och behöver inte dela den med lillebror :D

Tror barn behöver det ibland faktiskt.

2008-09-19 @ 15:21:18
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: Lina

Ja tcker att det är vikitg att barnen får sova borta, det har jag själv gjort ända sedan ja vart liten och jag har inte tagit skada utav det, snarare tvärtom. Har en kompis som aldrig fick sova borta när hon var liten och nu när hon är 30 så kan hon fortfarande inte sova borta och har skitsvårt att åka på semester och sånna saker. Så you go girl och skit i andras kommentarer!! kram Lina

2008-09-19 @ 16:30:00
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0