Fredag och lördag

Ja igår kom ju Jessica och joy hit och var barnvakt till Erica o Loke,åt lite tacos ihop och snackade, riktigt trevligt faktiskt. Skulle vara kul att ha en tacokväll med en massa tillbehör och bara äta gott och sitta och snacka.

Sen drog Henka och jag hem till mankan och satt där en stund. Var trevligt, fick träffa lite folk från klubben i göteborg, kul att få träffa dom oxå, eller en hade jag ju redan träffat.Henka och dom har ju oxå fått tag i en klubblokal nu, så där lär man väl festa rätt mycket i framtiden =D Åkte sen vidare till Bifrost mc, var så där, inget kul folk direkt, var hemma vid kl.24, och lagom tills vi kom så vaknade Loke igen, så jag fick värma lite ersättning till honom. Usch va ont jag hade i tuttarna inatt/morse. Ammade honom vid 11 tiden första gången idag. Drack 2 cider 4,5%, och sista drack jag vid 23,45, så då var ju alkoholen ute ur kroppen.

Efter frukosten åkte vi till city gross och handlade lite,köpte lite godis till mej och Erica, vi ska ha en riktig myskväll hon och jag, Loke lär ju sova för det mesta,Henka är hos Lelle sen ska de till bifrost ikväll, men han skulle vara nykter och köra. Köpte även pärlor till Erica, snören och pärlplattor. Så både hon och jag har ett jättefint halsband som hon har gjort alldeles själv, så himla duktig ju, hon håller på med en till Henka oxå.

Just det för er som är nyfikna på vad Me & I är för nåt, kolla in deras Hemsida

Kommentarer
Postat av: linda och william

Det är kul att pärla:)

William kommer alltid hem med halsband från dagis han har gjort och sen har jag gjort flera till honom med på fritids:) Han har hela sitt sängbord fullt i halsband... hahha.. det ser ut att vara väldans skönt när han har alla på sig samtidigt:P

Trevlig kväll! Blir då godis här med.....

2008-09-27 @ 17:09:23
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0