Återbesök

Idag var jag på efterkontroll hos barnmorskan, kul att träffa henne igen, vi missade ju varann på förlossningen, hon jobbade helgen efter ja födde Loke, och han föddes på torsdan och så så hann vi åka hem innan hon kom. Men allt var bra, hon kollade om ja hade läkt bra och det hade jag ju,och mina knipövningar hade gjort sitt, så det är ju kalasbra.

 Ni som har fött barn, ni gör väl era knipövningar?

Ska tillbaka dit snart och te ett cellprov, lika bra att ha det avklarat.Billig försäkring att kolla upp det innan det är försent, men samtidigt så har ja tecknat en speciell försäkring mot just cancer i underlivet och äggstockarna och allt. Blev erbjuden ens ån och tänkte lika bra att ta en, kostar 39 kr imånaden tror jag det va, och mamma var ju på en sån undersökning i vintras, och de hittade förndringar på hennes äggstockar, och sånt är ju ärftligt.

Så har ni inte vart och tagit cellprov så gör det!

Linda var snäll och lämnade Erica på dagis, hade gått bra men hon hade vart lite ledsen när jag gick, men det gick över när de sen skulle gå till dagis. Snart kommer Linda hit med en sallad till mej, hon skulle ner till stan en sväng, så jag skickade med lite pengar så hon kunde köpa med sig en sallad från PAUS, älskar deras sallad, speciellt deras fetaost.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja cellprovet är värt pengarna. Jag är glad jag gick dit o senare kom papper hem att jag hade förändringar så jag fick lite smått panik, men fick en tid till KK då de tog yttligare prover. Det är lugnt för min del, men jag kommer få gå en gång varjje år nu istället för att de vill ha koll så inget händer. Min kompis vill inte gå dit för hon tycker det e för dyrt. fattar mig inte på henne.

2008-09-23 @ 15:59:11
Postat av: Lina

Ja håller med, paus är bäst =)

2008-09-23 @ 16:06:26
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0