Utbildningen

Utbildningen gick bra igår. Började kankse inte så bra, väl på plats, så kom henka på att han kanske skulle haft med sig sitt körkort, d´oh är ju klart du måste, pucko (tänkte jag för mej själv.) Klockan var då 16,30, det börjar 16,45, så det vara att gasa hem och hämta den, vi lyckades, eller vi kom 2 min för sent, men de hade inte riktigt börjat än, som tur va =)
Men det var faktiskt kul, han var en rolig körskolslärare, var en aning jobbigt att få in en massa info på 3 tim, vi had edock 2 korta pauser och fick en macka o kaffe.
Men nu har jag bestämt mej att jag ska ta den körskolan istället, är ju lika långt ungefär att dra dit som till ljura på ett ungefär. Ska bara ringa dit sen och kolla om man kan ta teorin som privatist och körlektioner där.Sen ringa mamma och be henne köpa presentkort där istället till mej.

Hade väl gått så där med Loke. Hade vart ledsen och ville inte sova, hade bara sovit 10min under tiden. Då vaknade han 13,15 igår, sov 10 min när vi kom dit vid 20,30. Vart jättelugn när jag tog honom sen, han blev jätteglad =) efter ett tag somna han och sov 10min igen, sen drog vi hemåt.

Jag var nog den äldsta eleven där igår hehe, de andra såg ut att vara runt 18 typ hehe, och mycket av teorin som han berättade om kan ja redan så det kändes ju bra. Nu är det bara körningen att oroa sig för hehe.

Nehe ta fram lite kläder till mej erica, ska ju snart bege oss till dagis, får se om man kanske tar en promenad, bara +4 grader ute, brrr.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det kommer gåjättebra ska du se :) vad kostar en körlektion idag? När jag slutade köra låg priset på 390:-

2008-10-23 @ 09:58:57
Postat av: linda och william

vad skönt att det gick bra:) Här var det såå kallt imorse när vi gick till dagis, eller, kl var ju 10 och 0.8grader bara...

2008-10-23 @ 20:20:01
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0