Torsdag

Hade tur imorse, regnat som fan här nu under natten och morgonen, men strax innan vi skulle till dagis så slutade det =) vi brukar ha sån tur hehe. Så nu är Erica på dagis, de skulle vara ute och plaska i vattnet, så det var bara att slita på henne regnkläderna, tur att jag kom ihåg att ta med hennes regnbyxor idag då hehe. Glömde säga till på dagis att morfar hämtar henne sen, så jag fick ringa till dagis nu när jag kom hem.

Hämtade ut ett paket idag med, en liten söt babydoll har ja beställt, en liten surprice till henka på måndag då det är vår bröllopsdag ;) hehe


Erica ska sova hos morfar inatt, så därför ska de hämta henne på dagis sen.Kan man kankse sova länge imorrn *håller tummarna* hehe. Jag älskar att sova. Skulle lätt kunna sova bort en hel dag, det är väl den enda jag saknar från då man inte hade barn, annars är jag helnöjd med mitt liv, eller jobb och lite mer pengar skulle ju inte skada, men det kommer.

Åh lite Ozzy på tv:n nu, denna är faktiskt bra, I don´t wanna stop, är bara några låtar me honom som jag gillar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle också kunna sova bort en hel dag. Gud så skönt det skulle vara. Man är ju inte direkt bortskämd med sömn när man har småbarn. Här är vi uppe 06 varje morgon hehe. Men det är det ju värt. Kram

2008-10-16 @ 10:42:34
Postat av: Philip

Jag kan skicka info till dig om du ger mig din mailadress. Under tiden kan du bli medlem på www.traningsprofilen.se (det är gratis) Där får du tips och råd om kost, träning och hälsa.

2008-10-16 @ 13:18:53
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani
Postat av: linda och william

oooohh, hot mama:p



2008-10-16 @ 20:35:31
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0