Skogen

Idag efter dagis gick vi en skogspromenad med Helen o Ellinor, satte oss på en bänk och åt lite mellis och gick sen vidare till en fotbollsplan. Var en riktig trevlig eftermiddag, tack gumman för en trevlig stund. Så goa och underbara tjejer vi har =)

Väl hemma var det dags att byta blöja på bajsungarna här hemma hehe, när jag var klar då kommer henka hem, kunde han inte ha kommit 10min tidigare? hehe.

Nu har jag fått undan vårt hemska diskberg, skönt att det är borta. Om ca 30min börjar Desperate housewifes, det blir att bänka sig framför det med en kopp varmt grönt té med mint smak tror jag eller jordgubbsté. Svårt val =D


Kommentarer
Postat av: Jenniien

Krystandet upplevde jag inte som smärtsamt, mest som skönt att få göra nått^^ och jag tyckte också det var obehagligt när bm tryckte på magen, usch! Men ondast gjorde helt klart värkarna när man skulle öppna sig de sista cm... fy faaan!

2008-10-14 @ 21:10:04
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Lina

Jag skulle inte kunna leva utan mitt gröna te. Te är ju sååå gott =) kram Lina

2008-10-15 @ 09:07:08
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Helen

tack så mkt gumman! ja det är klart du får, var därför ja la ut dem=)kram

2008-10-15 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0