Min last

Idag efter lunchen gick vi ut och sparkade lite boll, det gillar verkligen erica, hon sparkar ju hårt oxå så hon får ju iväg bollen en bra bit =) när hon inte ville spela mer gick vi till lekparken en sväng där hon lekte lite, cyklade, gungade och klättrade.

Efter det plockade vi lite blad och tog med oss hem och pysslade lite. Har ju lite fingerfärg hemma, så jag fick en idé att man kunde måla bladen och trycka på papper, har för mej jag gjorde det när jag gick på dagis, men iallafall Erica tyckte det var jättekul. Har lite blad kvar hemma så jag tänkte vi skulle klistra lite nån dag, måste hitta mitt lim nånstans eller köpa nytt, så kan man göra lite fina höstkonstverk.

Båda barnen sover nu, Henka var snäll och skjutsade hem jessica, och köpte med sig lite läsk och choklad, jag bad honom göra det.
Choklad är verkligen min STORA last, så nu känner jag mej helt jävla misslyckad igen, bara för att jag har smält i mej choklad. Måste choklad vara gott?? Försöker ju verkligen gå ner i vikt, för jag vill ju inte se ut så här, vill ju vara smal eller smalare iallfall. Måste fan få råd så man kan börja träna, och hitta en träningskompis, för jag lär ju inte komma iväg själv.

Djup suck...

Go natt på er.

Kommentarer
Postat av: Lina

Här är en till som looove choklad! :D och du varning för att gå in på min blogg nu, senaste inlägget handlade just om en maffig chokladkaka jag bakade igår.. :P



Låter som en mycket mysig dag ni haft!

2008-10-10 @ 07:39:08
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Lina

Börja träna på World class med mig vetja ;) Jo du ja smälde i mig en halv chockladkaka igår med, jävla mens, så ja kommer säkerligen inte ha gått ned något imorn suck men hellre äta lite chocklad än att bli skogstokig!

2008-10-10 @ 08:53:37
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Helen

gumman du är jättefin! men du jag tränar mer än gärna med dig. Jag har inte helelr pengar men man skulel ju kunna power-walka tillsammans. Kan ju ta en promenad senare på ef, eller kvällen när våra karalar är hemma? säg till bara!=)kramar

2008-10-10 @ 09:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0