Min duktiga dotter

Hon gick och satte sig själv på pottan förut och kissade =) så himla stolt man blir. Bajsa vill hon dock inte göra, utan hon sa förut att hon ville ha en blöja, några minuter senare hade hon bajsat i den. Lät lite panikartad när hon sa att hon ville ha en blöja, men det är ju bra att hon känner och säger till när hon är nödig.
Hände en olycka med nr.2 här om dagen, men sa till henne att det inte gör nåt, sen var dte inte så mycket mer. MAn ska ju inte göra nån stor sak av det att hon kissar eller bajsar på sig, är ju sånt som händer.
Hon vill inte alls ha blöja på sig hemma och det är ju bra, hon vill inte ha det när hon sover heller, men tror inte hon är redo för det än, får nog vänta lite med det.

Lite pyssel vi hade förra veckan


Min underbara lilla familj!

Min nya byrå i hallen, och de fina blommorna fick jag av svärfar när jag fyllde år

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad duktig din dotter är :) Har en kompis som har en sån på 2½, men han vill inte pottränas alls. De höll igång ett tag o då kissa han på pottan, men det andra ville han inte alls göra. Hur har du tänkt att du ska göra med det? tänkte om du hade några tips till min kompis? Grattis på födelsedagen förresten!

2008-10-13 @ 18:00:08
Postat av: helen

fin! duktig Erica är!

2008-10-13 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0