Kall morgon

Fick en sen present av henkas mormor igår, ett jättefint kakfat med två våningar i porslin, så himla fint. ska lägga in kort på den senare. Kollade på en liknande på indiska i måndags o sa till jessica att jag ville ha en sån i julklapp, men så fick ja en nu =) toppen ju.
Erica fick oxå en liten sak, ett set med klocka, sax, pennväsare,häftapparat, tejp och hålslagare, allt i rosa ;p så den höll hon på massor med igår, tyckte det va jättekul och Loke fick en kanin kramdjur som han tuggade friskt på hehe, men säg nåt han inte tuggar på just nu.

Bara jag som är knäpp eller? Det var minusgrader imorse när vi gick till dagis så jag slet på erica hennes overall, men ingen annan hade det på sin unge, men vill ju inte hon ska frysa.

Nehe nu blev bloggen skum, kollar lite bloggar istället.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt att du fick kakfatet!! =) Jag slet på barnen termobyxor o det var bara vi på dagis som hade det!! Hallå det är ju kallt.. så jag håller med dig.

Kram!!

2008-10-29 @ 10:17:30
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0