kalas+bakning

Ja idag har vi vart på Frejas 3-årskalas, av oss fick hon en massa pärlor och pärlplattor och ett halsband som Erica gjorde åt henne. Fikade lite och pratade, och tjejerna busade som vanligt. Sen kom robins föräldrar+syskon strax innan vi skulle dra, de tyckte Loke var lik mej =D hur kan man göra det, han är ju supergullig, och det är ju inte jag.

På tal om det, jessica o pappa satt och tittade på gamla kort här om dagen, kort från när jag va liten, se tyckte att erica var en kopia på hur jag såg ut i hennes ålder. Kanske kan ta ett kort på ett gammalt kort av mej och jämföra, kan ju kankse vara kul =D

HAr bakat nu oxå, vart precis klar, och klockan är snart 22 herregud, men skönt att ha det klart. Folket kommer vid 14 tiden imorrn, så det är bara städning som ska göras imorrn.

Se om jag får nån frukost imorrn på sängen imorrn =D

Kommentarer
Postat av: Lina

frukost på sängen imorn, men det är väl på måndag du fyller år, eller är jag helt ute och cyklar, fick för mig att dte var den 13.e =)

2008-10-11 @ 22:45:16
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: tessan

hmm tror allt det är idag man säger grattis grattis :D

2008-10-13 @ 07:14:33
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0