Gott i kväll

Har fått lite gjort hemma idag, dammat i alla rummen, bara köket kvar men det blir att ta det imorrn. Bäddat rent i ericas säng ska ta vår oxå. Efter det gick vi till pappa och tog en fika, när henka sen slutade kom han och hämtade oss så åkte vi och handlade lite, blev coop forum idag. Till middag idag blir det en köttbit, klyftpotatis, bearnaissås o sallad med fetaost i, I love fetaost =) Sen till kvällen har vi köpt lite chips o dip.

Imorrn är det dags för 3-årskalas, Freja fyller nämligen år, eller hon fyller ju på måndag, samma dag som jag, men de skulle fira imorrn, så då blir det att äta lite tårta o sånt, men blir lite tårta för min del bara, japp, ska fan vara stenhård mot mej, sen får vi besök här söndag och måndag, då blir det ännu mer fika, men som sagt ska vara hård mot mej själv, bara idag som jag får äta lite chips och så.

Nehe nu är nog lilla Loke hungrig.

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: linda och william

vad gott med chips:) Hoppas kvällen var bra!Ikväll är vi bjudna på middag så vi får se hur mycket jag äter där, annars köper jag nog lite VV popcorn och äter ikväll:)

Kram!

2008-10-11 @ 14:31:22
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0