Gott i kväll

Vart hos pappa en sväng nu, bärt ner deras soffa, så nu har de ingenstans att sitta haha, de ska få min gamla soffgrupp som linda fick va mej när vi köpte nya, så de andra ska vi bära upp till dom imorrn.
För imorrn  blir det flytt för min systers del, Erica ska vara hos sin farfar under tiden vi drar, roligare för henne än att åka en massa mil i en bil.

Har vart nere i affärn och köpt lite godis till kvällen, Henka ska dra till katrineholm en sväng med grabbarna, han ska vara fyllechaffis, men blir inte så sent, han ska vara hemma till 00-01 sa han till dom, eftersom han måste sova lite så han orkar köra och bära lite imorrn.


Usch Erica hostade så dant inatt så hon kräktes, i vår säng =/ hon hade kommit in till oss nån gång under natten. Stackars gumman. Så jag fick ställa henne i dushen och tvätta henne och håret medans henka fick fixa med sängen. Loke vaknade aldrig som tur va. Sen var vi uppe ett litet tag sen gick vi och la oss igen, utan några fler olyckor.

Sen måsta jag bara få skryta lite oxå, Erica gick och satte sig på pottan frivilligt idag och kissade massor =) Hon blir så himla glad när hon kissar på pottan, måste ju kännas bra för henne oxå.
På eftermiddan kom sanna och freja förbi och hälsade på. Erica glömde då tydligen bort att hon hade blöja, för hon sa att hon var bajsnödig och ville ha en blöja, knasfia.

Kommentarer
Postat av: Lina

duktig tjeja du har =) snart kanske hon aldrig behöver bkäja mer, mycke billigare ;)

2008-10-18 @ 23:02:46
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: linda och william

va kul att hon grejjar pottan själv nu då ibland! :) Jag tyckte att det gick så fort att få han torr om dagarna och det var ju bra iofs men bajsa vill han göra i blöja!:p

2008-10-19 @ 19:59:48
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0