Fredag

Usch var dags för vägning idag, hade gått upp +0,2kg, så det var ju inte så himla farligt, har ju inte alls vart duktig denna vecka + att man ha mensen, när fan ska den sluta? Femte dan idag ju, brukar bara hålla på 2-4 dar, MAX!
Har fått i oss lite frukost nu oxå, båda barnen har nya blöjor, så då borde dom vara glada ett tag till, hoppas jag.

Denna morgon har vart jobbig, Loke har vart hungrig. Vaknade första gången vid 2, sen kl 4, 6, 8 och 9,20 så då gick vi upp. Känner mej helt slut =/
Vet inte vad vi ska hitta på idag,får se, kanske bege sig ut på en promenad..

Inte många dar kvar till den 20:e nu =) firar ju vår första bröllopsdag då, lite trist att det är en måndag, men man får göra det bästa av situationen. Erica ska ev sova hos morfar, Loke får ju vara hemma eftersom ja inte vill lämna bort honom än. Så ska vi beställa hem lite Thai mat och mysa ihop. Skulle ju vart gott att dricka lite, men på en måndag, nja..får se..

Men har inte alls nån aning om vad jag ska köpa i present till henka..

Kommentarer
Postat av: linda och william

god dag! jamen det var ju inte en sån farlig uppgång och du säger ju själv att du har mens nu , undra hur det går för mig på måndag, jag har ju oxå det nu så jag kanske inte heller har en sån bra minsking den här gången OM jag nu har det! HOppas kvällen blir bra!Kram

2008-10-10 @ 17:30:03
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0