BVC besök

Så nu är vi hemma från bvc, Loke ligger och sussar i sin säng nu och ja äter lite frukost, blev mackor o grönt te idag. Detta är resultaten från bvc:
  • 5525g
  • 61cm
  • 40cm huvudomfång
Han hade planat ut lite på sin viktkurva, gör inte mej nåt, men annars såg det bra ut. Sprutan gick bra oxå, det är bara om barnet har feber som dom inte ger spruta. Han blev lite ledsen men det gick fort över.
Jättetrevlig och go tjej som har börjat där, alltså vår nya bvc-sköterska =) Tror nog ja gillar henne bättre än hon som va innan, men hon var trevlig och bra oxå.

Fick äntligen en tid för Erica oxå, ska dit med båda barnen samtidigt nästa gång, hoppas henka kan följa med då.

gud vad jag älskar denna underbara lilla kille. Går ju att beskriva med ord hur mycket jag älskar honom och hur mycket han betyder för mej <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Han e ju jättesöt =) kul att det gick bra på bvc

2008-10-02 @ 17:07:32
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: tessan

smal ... ja, mm jaha tack får ja la säga då =)

är inte så van att "höra" det =P

ja är dock lite så att ja kan verkligen inte se mig som smal. inte änns när patrik var i liberia o ja fick ätstörningar o gick ner 10 kilo så såg ja det.





söt han är godingen din =)

2008-10-02 @ 20:33:08
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh så söt han är! Och gud vad han har vuxit... usch, tiden går alldeles för fort..!



Faaast, nu får den gärna snabba på lite så jag får träffa min lilla bäsebus snart! :D



Hoppas ni får en bra dag! kram

2008-10-03 @ 08:08:49
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0