Äntligen helg

Fredag och helg, så himla skönt. Gick upp 9,30 idag, ble lite sovmorgon iallfall. Men va uppe vid 7,30 o va på toa, och då stog det ett par idioter med en lövblås och blåste blad utanför, men hallå kl.7,30?? Dom kunde inte ha väntat till efter kl.8 åtminstone? Idioter!!

Fått i mej lite frukost nu, kollat att allt e bra med erica, som sover hos morfar. Får se när jag ska hämta henne, om jag ska vänta tills henka slutar eller inte. Igår blev han sen, var inte hemma förän 18,30, de var tvungna att dra till finspång och lämna nåt, slutar annars 16.

Man kanske skulle ta och dammsuga lite idag o svabba golvena. Så det luktar lite fräscht =D Lime doft blir det här hemma, oftast iallafall, det händer att jag tar såpa ibland, luktar så gott det oxå.

Vad har ni för doft på ert rengöringsmedel?

Kommentarer
Postat av: Lina

ja kör på ajax fete de fleur i orange färg, vet ej vad den heter =) men gott lukatr den. kram

2008-10-17 @ 13:01:02
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag brukar ha citron doft på mitt rengöringsmedel. =) Oh vilka puckon som blåste löv så tidigt, väldigt irreterande!!

kram

2008-10-17 @ 16:28:12
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Lovisa

apelsin som jax och Mr Muscle som Äpple till toan, men även Lime till diskbänken!

2008-10-17 @ 18:56:20
Postat av: Anonym

citron har jag för tillfället:)

2008-10-17 @ 20:56:45
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Lillis

Det var så länge sen jag städade så jag minns inte. Haha! Tur man har en karl som städar. ;) Men skulle gissa på nåt citronliknande. :)

2008-10-17 @ 22:45:00
Postat av: tessan

citron har ja , underbart rent o frächt doftar det.



här börjar de med sånt vid 07 ist... typ varje dag md =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0