playdate

Idag efter dagis gick vi en sväng till Helen o ellinor, tjejerna har busat lite och tittat på film, men erica vr inte så förtjust i filmen, det va Den lilla sjöjungfrun, den gillade jag när jag va yngre, kommer ihåg att jag såg den på bio =D Vi satt och pratade om lite gamla minnen som vi kom på när vi såg på filmen, väldans kul, Helen och jag gick ju på samma dagis och skola, och nu går våra flickor på samma dagis =) Vi har bestämt att vi ska ha en tjejkväll nån gång, hon och jag och så tjejerna, äte lite gott och så ,låter ju hur kul som helst.

Sen var det dags att gå hem, men det ville inte riktigt Erica, men vi kom hem tillslut iallafall,och då var det dags att börja med maten, på menyn idag stog det potatis, fläsk och löksås, var så himla längesen vi åt det ju, säkert ett par år iallafall.

Åh idag kom Ericas dagisfoto, vart nöjd med det, var ju trots allt enda kort som fotografen kunde ta, sen ville inte erica mer, så vi fick köra på det kortet.



Båda barnen sussar sött i sina sängar nu, och nu ska jag fortsätta titta på Desperate housewifes

Kommentarer
Postat av: tessan

vad söt hon är =)

2008-11-19 @ 06:44:21
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: Thess

Vilken sötis:-D

2008-11-19 @ 20:45:51
URL: http:// prinsesstess.blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0